Okamžitá prítomnosť
Kedykoľvek a kdekoľvek
Plánovanie pracovnej sily, správa pracovných kalendárov/absencií/prerušení/nadčasov/dovoleniek, schvaľovanie, automatické i manuálne spracovanie dochádzky po výsledky/výstupy/exporty
Prvý klient "Geodetický a kartografický úrad", Bratislava, SR - 1997"
I. Súborová databáza
II. SQL databáza, klient/server
III. Technológia otvoreného kódu, tenký klient
Plánovanie pracovnej sily, konfigurácia systému, užívatelia, prístupové práva, atď.
Systém je udržiavaný v Slovenskom, Českom, Ruskom a Anglickom jazyku
Zelená - Všetko v poriadku
Červená - Chyba
Modrá - Prepočítaj
Čítaj viac ...
Mesačná dochádzková karta zamestnanca (Príchody, Odchody, denné saldá, typy prerušení, poznámky, sumáre)
Okamžitá prítomnosť, možnosť vyhľadávania/filtrovania stavu
Čítaj viac...
Štandardný - nadčasy možno akumulovať a prenášať z mesiaca na mesiac a následne čerpať náhradné voľno alebo preplácať mzdami
Čítaj viac...
Kedykoľvek a kdekoľvek
Prehľad o salde pracovnej doby za celú firmu i jednotlivo za zamestnanca
Priezračný vznik dát (biometrická registrácia Príchodov, Odchodov, Prerušení) jednoznačne a objektívne umožní výpočet odpracovaných/neodpracovaných hodín v zmysle plánovania pracovných zmien
Obmedzenie podvodov v dochádzke (tzv. tacho hodín)
Plánovanie prerušení - "Žiadosť - Schválenie" (dovolenky, náhradné voľná, atď.) = priezračná správa
Kalendár - kontrola integrity neprítomnosti z dôvodu choroby alebo zranenia s dôrazom na kontrolu nevysvetliteľných, neplánovaných alebo nadmerných absencií
Unikátny systém "semaforov - Zelená/Červená" uľahčí a zrýchli správcovi dochádzkového systému vyhodnotiť mesačnú dochádzku zamestnancov
Elektronické schváľovanie prerušení a mesačnej dochádzky, nie je potrebné tlačiť doklady - bezpapierový režim - Eko režim
Platí, čím presnejšie sú zabezpečené vstupy od informačného systému, tým presnejšie budú výstupy
Intuitívny proces opráv dochádzkových dát - semafor - zelená korektné / červená nekorektné dáta
Jednoduché postup opravy - "Vezmi a Polož"
Okamžitý prehľad aktuálneho salda pracovnej doby
Správca dochádzkového systému sa venuje len problematickým udalostiam (Červená farba), udalosti označené Zelenou farbou systém automaticky vyhodnotil ako korektné, t.z. plne spĺňajú nastavené pravidlá dochádzky
Eliminuje výskyt chýb pre mzdové systémy
Znižuje celkový čas spracovania miezd
Kontrola dochádzkových pravidiel (legislatíva) - na základe veku, dĺžky dennej pracovnej doby, kontrola nepretržitého denného odpočinku
Vy poskytujete len INTERNET + nezávislé klientske stanice (Linux, Windows, Apple, Android)
Väčšinu dochádzkových pravidiel už máme odskúšaných v praxi (viac než 700 inštalácií), t.z. že v procese konfigurácie sa implementujú len špecifiká daného klienta
Záplaty, sťahovanie, aktualizácie, re-konfigurácie
Zabezpečený hypertextový prenosový protokol, skr. HTTPS
Dostupný po celú dobu - 24 x 7, 365 dní v roku
Jednoduchá, rýchla, priezračná a presná registrácia času (Príchody / Odchody / Prerušenia)
Vyhradené biometrické/RFID čítačky
Koncové zariadenia užívateľa (PC/laptopy/Tablety/Smartfóny)
Aktuálne saldo (zostatok) k mesačnému naplánovanému saldu (príklad +7,24 hodín alebo –11,23 hodín)
Aktuálny zostávajúci počet dní dovolenky (príklad +21 dní)
* PC / Prenosné PC / Tablety / Smartfóny webReader
* Vyhradené terminály: biometrické a RFID terminály
Auto-generovanie - Mesačný kalendár: pracovné dni, štátne sviatky (podľa štátov), Soboty, Nedele
* Individuálne plánovanie pracovných zmien - napríklad kopírovaním iným osobám, systém rezervovania dní, evidencia požiadaviek (služba na Vianoce,
sviatky, atď.), súvisiace fondy pracovnej doby: týždenné, mesačné, atď.
* Možnosť automatického generovania pracovných zmien - podľa rôznych vzorov (na základe typu dní, opakovaním cyklov, atď.)
* Schopnosť definovať jednotlivé pracovné zmeny - podľa dochádzkových dní a ich premietnutie do pracovných kalendárov
* Plánovanie prerušení - "Žiadosť - Schválenie" (dovolenky, náhradné voľná, atď.) na termináloch, smartfónoch, laptopoch alebo pracovných kalendárov
* Dodatočné zadanie času prerušenia na termináloch - pri návrate po niekoľkých dňoch - zadaním určitého času návratu - systém automaticky generuje prerušenia
* Kalendár - kontrola integrity neprítomnosti z dôvodu choroby alebo zranenia s dôrazom na kontrolu nevysvetliteľných, neplánovaných alebo nadmerných absencií
* Štandardný - nadčasy možno akumulovať a prenášať z mesiaca na mesiac a následne čerpať náhradné voľno alebo preplácať mzdami
* Flexi režim/účet - plánovanie, sledovanie a vyhodnotenie dochádzky zamestnancov podľa aktuálnych potrieb pracovnej sily
* Aktuálne saldo (zostatok) - k naplánovanému mesačnému saldu (na obrazovke terminálu, napríklad +7,24 hodín alebo -11,23 hodín)
* Aktuálne zostávajúci počet dní dovolenky - príklad +21 dní
* Mesačná dochádzková karta zamestnanca - príchody, odchody, denné saldá, typy prerušení, poznámky, sumáre
* Okamžitá prítomnosť - možnosť vyhľadávania/filtrovania stavu prítomnosti v minulosti
* Prehľad odpracovanej pracovnej doby - celkom z toho uznanej + saldo za zamestnanca, hromadne za oddelenie alebo celú firmu